Conclusies n.a.v. het Cliëntentevredenheids onderzoek 2013. Als onderdeel van het HKZ schema wordt om de 3 jaar onder de cliënten van Ambulancezorg Zoetermeer een tevredenheidsonderzoek ingesteld. Dit onderzoek wordt op regionale wijze uitgevoerd in opdracht van de ambulancediensten en de Meldkamer Ambulancezorg (MKA). Het onderzoek heeft tot doel te meten hoe de cliënten van Ambulancezorg Zoetermeer de hulpverlening hebben ervaren. Het resultaat van het onderzoek is dat de cliënten van Ambulancezorg Zoetermeer met een score van 8.4 de hulpverlening bijzonder hoog gewaardeerd hebben. Daarbij is de repons op het onderzoek ook dermate hoog dat Ambulancezorg Zoetermeer zich ook op dat vlak heeft weten te onderscheiden van de overige diensten in de regio. Het mag duidelijk zijn dat Ambulancezorg Zoetermeer buitengewoon trots is met het behaalde resultaat. Cliënten Tevredenheids onderzoek Cliënten tevredenheid